CONDIȚII GENERALE PRIVIND GARANȚIA PRODUSELOR VÂNDUTE DE AMR ELEKTRO
Toate produsele pe care le cumpărați de pe site-ul AMRELEKTRO.RO beneficiază în mod standard de garanții de conformitate și de garanții tehnice, în acord cu legislația în vigoare și cu politica comercială a producătorului.
Garanțiile reprezintă angajamentul nostru că, după caz, vom repara, înlocui sau restitui prețul plătit pentru un produs, în situația în care un produs cumpărat de la noi va avea o problema de funcționare, fără niciun cost suplimentar pentru dumneavoastră, timp de 24 luni de la data achiziției produsului în cazul în care sunteți persoană fizică și 12 luni dacă cumpărați și folosiți bunul în calitate de persoană juridică.
Garanția de conformitate vă oferă siguranța că produsul cumpărat respectă specificațiile și caracteristicile tehnice ori funcționale comunicate în momentul vânzării și în manualul de utilizare a produsului.
Potrivit dispozițiilor legale în vigoare, această garanție nu poate avea o durată mai mică de 24 luni, excepție făcând doar produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică decât atât. In acest caz, garanția de conformitate va fi redusă la aceste termene, astfel cum sunt indicate în certificatul de garanție ce însoțește produsul.
Garantia tehnica este cea oferită de producător și este comunicată în specificațiile produselor. Aceasta garantie nu are o durata minima prevăzută de lege, iar conținutul ei este în întregime la dispoziția producătorilor bunurilor pe care le livrăm. Astfel, în unele cazuri, se oferă o durată de garanție unică pentru întregul produs, iar în alte cazuri, durata de garanție este diferită pentru diversele componente ale produsului (acumulatori, ecrane etc). In general însă, durata garanției tehnice este cel puțin egală cu durata minima legală a garantiei de conformitate.
Certificatul de garanție se emite doar pentru garanția tehnică. Garanția de conformitate se consemnează prin declarația de conformitate, care poate fi un document distinct sau poate fi inclusă în certificatul de garanție sau în manualul de utilizare.
Certificatul de garanție și declarația de conformitate vă vor fi predate împreuna cu produsul și factura de achiziție, respectiv veți regăsi certificatul de garanție și declarație de conformitate în colet sau în cutia produsului cumpărat, ori cuprinse în manualul de utilizare. Dacă acestea lipsesc, vă rugăm să ne contactați la primirea coletului prin email, la adresa comenzi@amrelektro.ro sau telefonic, la numerele de telefon 0772014700 sau 0770421073 indicând numărul de ordine al comenzii, pentru a remedia această lacună.
În certificatul de garanție veți găsi toate informațiile necesare cu privire la garanția produsului: termene de garanție, condițiile de acordare, unități de service autorizate pentru reparații.
Garanția tehnică se acordă în condițiile prevăzute în certificatul de garanție, în manualul de utilizare și în acord cu prevederile legale incidente în vigoare.
Trebuie să ne informați cu privire la lipsa de conformitate a produsului în termen de 2 luni de la data la care ați constatat-o.
În cazul apariției unei defecțiuni, vă rugăm să nu interveniți dumneavoastră înșivă asupra produselor, respectiv peste limitele indicate în manualul de utilizare în condițiile apariției unor disfuncții ale produselor. Intervențiile neautorizate asupra produselor constituie cazuri în care garanția nu își mai produce efecte.
În cazul apariției unei defecțiuni, vă rugăm să ne contactați, să anunțați unitățile de service indicate în certificatul de garanție sau în manualul de utilizare. Puteți de asemenea să ne trimiteți produsul defect, urmând să îl transmitem noi unui service-ul autorizat.
În cazul accesării garanției, verificarea tehnică și reparațiile se vor realiza doar de service-urile specializate agreate de noi, indicate în certificatul de garanție.
Dacă nu doriți să expediați produsul către noi sau către service-ul autorizat, vă informăm că suntem în măsură să asigurăm noi înșine servicii de service mobil la domiciliul dumneavoastră sau în altă locație pe care o indicați, în care se află produsul, într-un termen și contra unui cost pe care îl vom comunica în timp util.
Totodată, asigurăm noi înșine contracost și în măsura în care ne solicitați în acest sens, servicii de verificare tehnică periodică a produselor, respectiv la un interval de 6 luni.
Service-ul are obligația să repare produsul în termen de 15 zile calendaristice, socotite de la momentul predării bunului către noi. După efectuarea reparației, termenul de garanție al produsului va fi prelungit cu numărul de zile aferent perioadei cuprinse între momentul când a ajuns în service și momentul când v-a fost înapoiat reparat.
În cazul în care produsul nu poate fi reparat și service-ul confirmă că defecțiunea acestuia nu este rezultatul unei folosiri contrare instrucțiunilor, manualului de utilizare sau condițiilor din certificatul de garanție, îl vom inlocui, urmând ca produsul de înlocuire să beneficieze la rândul său de o garanție nouă, distinctă de cea a produsului înlocuit. Dacă nici înlocuirea produsului nu va fi posibilă, vă vom restitui contravaloarea acestuia.
Prin natura lor, produsele pe care le cumpărați de pe site-ul nostru au nevoie de o verificare tehnică periodică, la intervalele de timp indicate în manualul de utilizare. Pentru efectuarea acestor verificări, vă rugăm să vă adresați nouă sau service-urilor autorizate, indicate în certificatul de garanție. În situația în care nu se efectuează verificarea tehnică periodică, iar defecțiunea pe care o sesizați în cazul accesării garanției putea fi prevenită prin efectuarea acestei verificări, ori e cauzată de neefectuarea ei, puteți pierde dreptul de a beneficia de efectele garanției tehnice.
Angajamentul privind garanțiile produselor pe care le comercializăm poate fi susținut doar pentru produsele cumparate de pe site-ul AMRELEKTRO.RO. Factura fiscală emisă de noi este documentul care atestă aceasta achizitie, astfel încât, în cazul și în momentul în care veți avea nevoie de service, va fi nevoie să prezentați, pe lângă certificatul de garanție, și factura de achiziție a produsului.
Pentru a beneficia de garanție, nu este necesar să păstrați ambalajul original al produselor, însă ambalajul se poate dovedi util în situația în care va fi necesară expedierea produsului în service.
CONDIȚII DE RETUR PENTRU BUNURLE CUMPĂRATE DE PE SITE-UL AMRELEKTRO.RO
În acord cu legislația aplicabilă în vigoare, respectiv cu prevederile OUG 34/2014, în calitate de cumpărător, aveți dreptul de a vă retrage din contractul de vânzare încheiat cu noi prin intermediul site-ului AMRELEKTRO.RO, respectiv să returnați bunul cumpărat sau să renunțați la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, chiar și fără invocarea vreunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Atunci când solicitați returnarea unui produs, se prezumă că ați citit în prealabil, ați înțeles și ați acceptat prezentele condiții de retur, în integralitatea lor.
Dreptul de a returna bunul revine exclusiv clienților noștri, cumpărători persoane fizice sau juridice, respectiv titularului facturii în cazul persoanelor fizice, sau unui reprezentant al persoanei juridice titulare a facturii fiscale emise de noi.
Perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu, achiziționate de pe site-ul AMRELEKTRO.RO, expiră în termen de 14 zile calendaristice din ziua în care:
– dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, intră în posesia fizică a bunurilor;
– dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, intră în posesia fizică a ultimului bun, în cazul în care ați comandat printr-o singură comandă bunuri multiple livrate separat;
– dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, intră în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese, în cazul în care se impune livrarea unui bun comandat constând din mai multe loturi sau părți;
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să informați societatea AMR ELEKTRO SRL, cu sediul în Sânmartin, Str. Constantin Brâncuși nr. 12, email comenzi@amrelektro.ro, cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail. De asemenea, puteți completa și transmite electronic de pe site-ul nostru AMRELEKTRO.RO formularul standard de retragere sau orice altă declarație neechivocă. În acest scop, puteți folosi modelul de retragere alăturat ___ (link). Dacă folosiți această din urmă opțiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Dacă vă retrageți, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastră pentru contravaloarea bunului, cu excepția costurilor de livrare. Va trebui să suportați costul direct al returnării bunurilor. Costul aproximativ al cheltuielilor este calculat per km în funcție de distanță (costul maximal este de 830 lei).
Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Expediați bunurile sau înmânați-le direct nouă, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi bunurile sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi bunurile, fiind valabilă data cea mai apropiată.
După recepția oricărui retur, vom efectua o evaluare a stării produsului, inclusiv în ceea ce privește componentele și accesoriile acestuia. Evaluarea produsului returnat personal de client la sediul societății se face după ce produsul ajunge la sediul nostru, urmând să comunicăm rezultatul evaluării, respectiv să comunicăm acceptarea sau, după caz, respingerea cererii de retur pe adresa de email a clientului.
Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.
Produsele returnate trebuie sa fie în aceeași stare în care s-au livrat. Trebuie să vă asigurați că produsele nu sunt protejate de parole, că ați șters eventualele conturi sau setări pe care le-ați definit, astfel încât produsele să nu conțină nici o dată cu caracter personal si să poată fi adus la versiunea inițială.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul. Produsul trebuie să fie însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
Dacă au fost cumparate mai multe produse de același fel și se dorește returnarea tuturor acestora, se accepta la retur doar un singur produs desigilat, celelalte produse trebuie să aibă ambalajul sigilat.
Nu se acceptă returul produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice, electrice, produse cărora le lipsesc accesorii.
Dacă în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.
Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri, inclusiv returnări repetate din motive care nu ne sunt imputabile.
Va fi exceptat de la retur orice produs cumpărat de pe AMRELEKTRO.RO asupra căruia au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau de folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice, produsele cărora le lipsesc componente sau accesorii.
Produsele cumpărate de pe AMRELEKTRO.RO asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau de folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice, produsele cărora le lipsesc componente sau accesorii sau cărora le sunt dezlipite sau rupte sigiliile și foliile de protecție vor fi acceptate la retur doar cu diminuarea valorii inițiale din momentul cumpărării, valoarea de depreciere putând fi cuprinsă între 10% și 95%, în conformitate cu prevederile OUG nr. 34 din 2014.
În cazul rambursării în contul bancar furnizat de client, restituirea este operată de AMR Elektro către instituția bancară sau procesatorul de plăți. Plata efectivă în contul clientului va depinde de termenele și condițiile agreate între client și procesatorul de plăți.
Următorul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriți să vă retrageți din contract.